torstai 25. heinäkuuta 2013

Minusta itsestäni.

Selailin omaa blogiani tässä taannoin ja tajusin että täällä ei paljoakaan loppujen lopuksi lue minusta itsestäni asioita. Aijon siksi luoda listan minusta. Kuvassa esiintyvä iloinen ankka ei liity tekstiin.

Olen sellainen ihminen joka selailee omaa blogiaan vaikka tietää täsmälleen mitä täällä lukee ja kuvittelee että se on jonkun toisen kirjoittama ja se ajattelee täsmälleen samalla tavalla kun minä. Huvitun siitä.

Olen sellainen ihminen jota ei voi päästää karaokeen ilman että laulan Aikuisen Naisen koska tiedän että se on vähintään päivän viides kerta ja se ärsyttää kaikkia vaikka sen laulaisi hyvinkin. Mitä en kuitenkaan osaa tehdä.

Olen sellainen ihminen joka kuvittelee että peikkoja ja menninkäisiä ja lohikäärmeitä on olemassa koska illuusion ylläpitäminen tekee metsästä paljon siistimmän paikan. Aina on toivoa.

Olen sellainen ihminen joka ei ole koskaan omistanut rakennekynsiä tai ripsiä.

Olen sellainen ihminen joka ei ota mitään tosissaan jos se on kirjoitettu Comic Sans MS fontilla.

Olen sellainen ihminen joka juhlii henkilökohtaisia saavutuksia tai hyvän olon tunnetta salaa kotona laittamalla hunajaa teehen. Teetäkun oikeaoppisesti kuuluu juoda ihan sinä itsenään.

Olen myös sellainen ihminen joka salaa ajaa ylinopeutta öisin kun kukaan ei ole katsomassa ja kokee että vaarantaa omaa henkeään ja elää riskejä pelkäämättä kun ajaa 40 alueella 55km/h.

Olen ihminen joka muistaa jonkun sanonnan vaan osittain mutta käyttää sitä silti, ja jos jää kiinni väittää muille että meilläpäin on aina sanottu näin.

Omistan kuulemma maailmanhistorian laajimman musiikkimaun. Haastajia otetaan vastaan.

En ole koskaan elänyt ilman kissejä enkä ole ihan varma onko kisse oikeasti kahdeksas elementti ja ilman sen läsnäoloa ihminen mätänee sisältä.

Välillä kun joku istuu mun vierelle bussissa tai vastaavassa vilkaisen sitä henkilöä ja rakennan sille kuvitteellisen määränpään ja tarkoituksen matkalle omassa päässäni. Välillä alan keksimään sille ihmiselle omaa kuvitteellista elämää, ja välillä olen niin tyytyväinen luonnokseeni että tekee mieli kertoa se sille.

Yksi tyydyttävimmistä harrastuksistani on keksiä sanoja ja käyttää niitä kunnes huomaan että tutut, tarkoittamattaan tai tarkoituksellisesti, alkavat myös käyttämään niitä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti